Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 29 oktober 2015

Valerio Vicci

Hi fashion lovers..!

Afgelopen zaterdag en zondag bestond Valerio Vicci 1 jaar. Dat hebben ze gevierd met hapjes, drankjes, muziek en 15% korting op de gehele collectie!

Valerio Vicci is een dames en herenmode winkel en een van de weinige winkels in Breda die echt gericht is op fashion en zich verdiept in de nieuwste trends. 

Zo verkopen ze de merken My Brand, Josh V, LA Sisters, Delousion, Airforce, Jacky Luxury, Angel & Maclean en nog veel meer merken!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten