Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 7 oktober 2015

Hi fashion lovers..!

Voordat de nieuwe site online is, zal ik natuurlijk wel nieuwe outfit posts blijven plaatsen op Report by Demi.

Zo kreeg ik weer een aantal outfits van LEUK Fashion, een winkel waar ik nu al een langere tijd mee werk en waarvan ik keer op keer leuke items van blijf krijgen. Zo kreeg ik dit super leuk rokje waar mijn ogen gelijk op vielen! 

Ik heb ervoor gekozen om de look te combineren met hakken, natuurlijk kun je de rok ook gewoon combineren met een top, sneakers en een eventuele panty. Genoeg mogelijkheden dus!






Top: Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten