Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 20 november 2014

Waist-Trainer


Hi fashion lovers..!

Dames Eerst heeft nu vanuit Colombia de "originele waist-trainer"!! Dit corset word in Amerika ook door Kim Kardashian gedragen. Super om mee te trainen, maar ook voor dagelijks gebruik! Is dit slecht? Nee! Mits je er goed mee omgaat. Draag het corset de 1ste week 2 -3 uur per dag, 2de week kan je 4-7 uur hanteren. Zo bouw je het op. Draag het corset dus NOOIT 24 uur per dag. Ook zul je merken dat met het dragen van dit corset je houding beter gaat worden, denk dan aan recht lopen en recht zitten.

Mijn taille zonder corset is 74 cm, met corset is het 67 cm. Ik laat over een maand het verschil zien in centimeters.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten