Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

donderdag 17 april 2014

Fashion News

Hi fashion lovers.!


Al eens gehoord van de human Barbie? Deze Oekraïnse Valeria Lukyanova is zo gek op barbie, dat zij er alles aan doet om zoveel mogelijk op haar te lijken.
Door middel van plastische chirurgie en een dikke laag make-up, lijkt de vrouw eerder op een levende pop dan op een normaal mens. Zijzelf ziet het als de ultieme vorm van vrouwelijke perfectie, maar wij denken daar anders over! Afgelopen week liet de Oekraïnse echter ook een andere kant van zichzelf zien. Zij plaatste een reeks foto's op haar Facebook pagina zònder make-up. Dit zou Valeria veel vaker moeten doen, want ze ziet er zo stukken beter uit.
Benieuwd naar de foto’s? Bekijk ze hieronder.

Zonder make-up

Met make-up

Geen opmerkingen:

Een reactie posten