Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 16 april 2014

Beauty boeken

Hi beauty lovers..!


Dit zijn mijn favoriete beauty boeken!

In Making Faces van Kevyn Aucoin krijg je veel voorbeelden hoe dat je het beste iets kan doen met make-up en krijg je veel tips. Ook word er heel duidelijk uitgelegd. Het is wel in het Engels geschreven. Ik ben zelf ook niet super goed in engels maar toch als je even aan het lezen ben lees je er zo doorheen. Er staan duidelijke plaatjes en veel verschillende onderwerpen. Het is best een groot boek en heeft ook 156 bladzijdes. Ik vind dit echt een aanrader ! Een voorbeeld van een tip zal ik even centeren zodat je een klein beetje een beeld krijgt van het boek.

If possible, you should remove contact lenses before working on the eye area and put them back in when you're done.

So Thijs geschreven door Thijs Willekes die iedereen wel kent. Het is een super boekje met hele leuke tips. Tips waar je zelf echt niet op zou komen. Ook staat er in het begin in wat je echt in je make-up tasje moet hebben. Een voorbeeld van een tip van Thijs zal ik wel even citeren zodat je een beetje een beeld van het boekje krijg.

Tip: Zijn je oogpotloden gesmolten door de warmte, zet ze dan met de punt naar boven in een klas met ijsklontjes. Dan kun je ze binnen een paar minuten weer gebruiken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten