Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

dinsdag 27 december 2016

Balmain krultang - Yorimage

Hi fashion lovers,

Jammer genoeg zijn de leukste dagen van het jaar voorbij... Ik hoop dat jullie allemaal super leuke dagen hebben gehad en ook natuurlijk leuke cadeautjes hebben gekregen.

Ik ben echt een persoon dat als ik een nieuw merk heb ontdekt ik er gelijk alles, maar dan ook alles van moet hebben. Kleding heb ik al zo veel en krijg ook zo veel opgestuurd dus dat staat niet meer op mijn verlanglijstje. (toch raar voor een fashionblogger :)) Dit jaar was het toch echt make-up en een Balmain krultang!!

Zoals jullie altijd wel zien voorbij komen ga ik altijd naar mijn favoriete kapper Yorimage in Breda, daar gebruiken ze vaak de Balmain krultang bij mij omdat ik er helemaal weg van was. Niet alleen ik was er verliefd op maar ook mijn mailbox stroomde over met vragen over de krultang. Nou hier is ze!

PS. trouwens het ideale cadeau om aan je vrouw, vriendin, zus en/of jezelf te geven!

De krultang zit in een plastic verpakking met daarin een mooie leren tas waar de krultang in zit. Daarbij krijg je haar klemmen met ook het Balmain logo erop. (Dat vond ik zo'n leuk item!)



Op de krultang bevindt zich twee maal het Balmain logo, een op het handvat en een op de tang. De krultang begint bij 160 graden en de hoogste stand is 220 graden. Voor je het weet is de krultang op de gewenste graden en kun je gaan beginnen...!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten