Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

vrijdag 14 oktober 2016

Dandy Sweater - Friday Love

Hi fashion lovers..!

Happy Friday... Woensdag vertelde ik jullie alles over het bleken van mijn tanden, tijdens de behandeling had ik een sweater aan van Dandy Sweater. Jullie raden het al, het vervolg!

Ik vertelde dat ik nog een super gave trui had van Dandy Sweater die ik jullie nog wilde laten zien, here it is..! Mijn super gave rode trui, wat ben ik hier blij mee.

Vorige week ging ik langs bij de eigenaresse van het merk, wat een super mooie vrouw trouwens. Toen ik binnenkwam was het gelijk of ik haar al kende, meteen spontaan en liet met alle enthousiasme haar collectie met sweaters zien. Maar toen kwam het moeilijkste gedeelte, het kiezen van de kleur.. 

Zelf vind ik rood een prachtkleur, ik vind het altijd erg vrouwelijk en het valt lekker op. Zo'n trui mag wel gezien worden! 

Natuurlijk is zo'n trui op duizend manieren te combineren, ik koos ervoor om er een lange leren rok onder te doen en hoge laarzen. Gaaf effect, vinden jullie niet? 








 Ik kon het niet laten om jullie een close-up te laten zien van mijn nieuwe armband. Stalen armbanden zijn echt mijn ding, zo zien jullie wel vaker op mijn foto's de stalen armbanden van My Jewellery. Nog twee kleurtjes te gaan en mijn collectie is weer compleet!

Armband: My Jewellery
Tas: Prada
Horloge: Michael Kors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten