Meet Demi!

Hi Fashion Lovers...! Welkom in de wereld van Report By Demi. Iedere week zal ik jullie meenemen in mijn wereld van Beauty & Fashion. Met al mijn aandacht en liefde werk ik aan dit blog. Tips, vragen en ideeën zijn altijd welkom. Veel plezier op mijn blog!
Liefs, Demi

woensdag 6 mei 2015

Tailor&Elbaz

 Hi fashion lovers..!

De personen die mij ook op snapchat volgen herkennen deze locatie uit duizenden. 

Vandaag droeg ik een jurk van Tailor en Elbaz, het is een opkomend merk opgericht door de 2 modevrouwen Tailor en Tamara Elbaz.

De designs van Tailor&Elbaz variëren enorm en zijn afgestemd op de persoonlijke stijl van Maria en Tamara. Maria haar ontwerpen zijn vaak erg vrouwelijk, glamorous en met een gouden ondertoon, die van Tamara vaak wat sportiever en voorzien van zilveren accenten.
 




Jurk: Tailor&Elbaz - Verkrijgbaar bij Wear for Love
Horloge: Michael Kors

Geen opmerkingen:

Een reactie posten